menu

language شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلم نامه و عکس استان قزوین برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلم نامه و عکس استان قزوین از 4 الی 7 اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین برگزار می گردد.




به گزارش قزوین تیکت، انجمن سینمای جوان استان قزوین ، شانزدهمین دوره جشنواره را در بخش فیلم در دو قسمت مسابقه و جنبی برگزار می کند، کلیه آثار تولیدی مستند، داستانی، پویانمایی و تجربی تولید شده در دوسال 1396 و 1397 که زیر 20 دقیقه باشند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخش جنبی فیلم در این جشنواره ننیز جهت تبادل اندیشه ها و تجربه های هنرمندان و ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای هنری فیلمسازان استان است که شامل نمایش فیلم کوتاه های برتر داخلی و خارجی و نشست های مختلف تخصصی و...می شود.

به منظور کشف استعدادهای جوان در زمینه فیلمنامه نویسی و با توجه به اهمیت این حوزه به عنوان زیرساخت تولید فیلم در بخش های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی بخش مسابقه فیلمنامه نویسی نیز در این جشنواره برگزار می شود.


در بخش عکس نیز به مفاهیم والای فرهنگی بر اساس باورها و ویژگی های فرهنگی مناطق مختلف ایران اسلامی ارائه اندیشه های نو بر پایه صریح و قدرتمند در ارائه یک اثر ناب پرداخته می شود. بخش مسابقه در دو قسمت مجموعه و تک عکس با موضوع آزاد و با رویکرد عکاسی خلاق برگزار می شود.

هیأت انتخاب و داوری در بخش فیلم کاظم مولایی، اشکان کاشانی و نازنین مفخم و داوران بخش فیلم نامه نیز رامتین شهبازی، آرش رصافی و سعیدشاه حسینی هستند و همچنین محمدرضا شریف زاده ،مهرداد افسری و غزاله هدایت نیز داوران بخش عکس این جشنواره هستند.


comment دیدگاه ها