menu

language اکران 12 فیلم جشنواره فجر در قزوین

12 فیلم جشنواره فجر در 4 سانس روزانه در سینما مهتاب قزوین ارائه شده است.




به گزارش قزوین تیکت، فیلم های قزوین در سانس های 14:30، 17، 19:30 و 22 در سینما مهتاب قزوین از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه ارائه می گردد. سینما مهتاب همانند سایر سینماهای جشنواره فجر روزهای نوزدهم و بیست بهمن ماه به علت عزاداری ایام فاطمیه تعطیل می باشد، از این رو فیلم های جشنواره طی 9 روز به نمایش درخواهد آمد.

برای علاقه مندان سینما، سه پکیج شامل 9 فیلم با 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، بسته سودای 1 هر روز ساعت 14:30، بسته سودای 2 هر روز ساعت 17 و بسته سودای 3 هر روز ساعت 22 اکران می شود، گفتنی است با توجه به محدودیت زمان برگزاری، تنها 9 فیلم در پکیج گنجانده شده و علاقه مندان می توانند فیلم های خارج از پک را به صورت جداگانه تهیه کنند.

در بخش نگاه نو فیلم های؛ جان دار به کارگردانی حسین امیری‌دوماری ‌و پدرام پورامیری، دیدن این فیلم جرم نیست به کارگردانی رضا زهتابچیان، روزها نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی و معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در قزوین نمایش داده می شود.

در بخش سودای سیمرغ نیز فیلم های آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی، ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی، 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری، جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی، سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی، طلا به کارگردانی پرویز شهبازی و تختی به کارگردانی بهرام توکلی اکران می شود.


گفتنی است فیلم وکیل مدافع به کارگردانی سلما بابایی فرزند شهید بابایی راه یافته در جشنواره فجر در فیلم های قزوین دیده می شود. کوروش تهامی، محمود عزیزی، مجید یاسر در این فیلم کمدی که به گفته تهیه کننده آن شباهت هایی با فیلم لیلی با من است دارد، بازی می کنند.


comment دیدگاه ها