menu

language اطلاعیه قزوین تیکت در خصوص جشنواره فجر

فروش بلیت فیلم های جشنواره فجر قزوین از ساعت 22 روز دوشنبه 8 بهمن ماه آغاز می شود.




به گزارش قزوین تیکت، فروش بلیت فیلم های سی و هفتمین دوره جشنواره فجر از ساعت 22 روز دوشنبه 8 بهمن ماه در سایت قزوین تیکت آغاز می شود.

مجموعا 12 فیلم از سوی دبیرخانه جشنواره فجر برای استان قزوین انتخاب شده است که به مدت 9 روز در قزوین به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است قیمت هر بلیت 10 هزار تومان می باشد، که در صورت دریافت پک 9 عددی فیلم، این عدد به 8 هزارتومان کاهش خواهد یافت . قیمت هر پک 72 هزارتومان می باشد و خرید پک جشنواره تنها تا ساعت 22:00 روز پنجشنبه 11 بهمن امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به سیاست های دبیرخانه جشنواره فجر بلیت های ارائه شده در شهرستان ها، حاوی کد آرا مردمی نمی باشد و امکان رای دهی برای نظرسنجی آرای مردمی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، تنها برای مخاطبان تهران وجود دارد.

در صورت جابجایی در برنامه اکران یا نمایش فیلم از سوی دبیرخانه جشنواره تغییرات در سایت و کانال اطلاع رسانی قزوین تیکت اعلام خواهد شد. بدیهی است قزوین تیکت تابع مقررات اعلامی دبیرخانه جشنواره بوده و مسئولیتی در قبال تغییرات ایجادشده در برنامه اکران ندارد. بازگشت هزینه بلیت خریداری شده تنها برای سانس هایی خواهد بود که به هر دلیل تعطیل گردند و در صورت تغییر عنوان فیلم مسئولیتی متوجه قزوین تیکت نخواهد بود.


comment دیدگاه ها