menu

language گزارش سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر استان قزوین

جشنواره فیلم فجر استان قزوین در حالی پایان یافت که همچون سال‌های گذشته، بسیاری از فیلم های برگزیده جشنواره در این استان اکران نشدند.




به گزارش قزوین تیکت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید و نتایج آن شب گذشته اعلام شد، در بین فیلم‌های تعیین شده جهت اکران در قزوین، تنها دو فیلم روز صفر و تومان در بخش‌هایی از جشنواره برنده سیمرغ بلورین شدند. همچنین سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه بصری به محمد برادران از هنرمندان استان قزوین برای فیلم خروج تعلق گرفت که متاسفانه این فیلم در استان قزوین به نمایش درنیامد.

روز صفر ساخته سعید ملکان از فیلم‌های اکران شده در قزوین برنده سیمرغ های جایزه ویژه هیات داوران، طراحی لباس، جلوه‌های ویژه میدانی، سیمرغ ملی و سیمرغ بهترین فیلم نگاه نو و فیلم تومان نیز برنده سیمرغ بهترین فیلم برداری شد.در این بین همچون سالهای گذشته جای فیلم‌های برگزیده جشنواره در اکران شهرستان خالی می باشد!

از بین 13 فیلم اکران شده در قزوین، پرفروش‌ترین فیلم ها به ترتیب: مغز استخوان، آن شب، روز صفر، سه کام حبس و خوب بد جلف 2 بودند.

همچنین پرمخاطب‌ترین فیلم های جشنواره 38 فجر استان قزوین به ترتیب: آن شب، مغز استخوان، آتابای، لباس شخصی و من می ترسم بودند.


comment دیدگاه ها