menu

language خرید ناموفق و بازگشت وجه خرید بلیت

حین خرید بلیت رویداد از وبسایت تیکت پلاس، ممکن در مرحله پرداخت آنلاین هزینه بلیت در درگاه آنلاین یا پس از آن با خطا مواجه شوید، این مشکل در سامانه‌های خرید بلیت کنسرت، بلیت تئاتر و رویداد که تعداد خرید در لحظه بالا می باشد، معمولا رخ می دهد.




 در صورتی که وجه مربوط به بلیت از حساب شما کم شد و در نهایت پیام پرداخت یا خرید ناموفق از طرف درگاه اینترنتی یا سایت تیکت پلاس دریافت کردید و یا پیامک خرید موفق و صدور بلیت از طرف تیکت پلاس دریافت نکردید، خرید شما با خطا از طرف شبکه بانکی مواجه شده است و خرید شما ناموفق می باشد. در این صورت ضروری است نسبت به خرید مجدد بلیت اقدام نمایید، توجه فرمایید دریافت پیامک برداشت از حساب به منزله خرید موفق بلیت نیست و شما صرفا باید پیامک خرید موفق با عنوان "بلیت شما صادر شد" از طرف سامانه پیامکی تیکت پلاس را دریافت کنید. برای خرید مجدد لطفا موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

* در ساعت پایانی روز از ساعت 23:45 الی 24:15 به دلیلی عملیات بانکی و شبکه شاپرک احتمال تراکنش ناموفق وجود دارد.

* در صورت ناموفق شدن پرداخت، به منظور خرید مجدد، به دلیل شلوغی شبکه بانکی ملت، بهتر است درگاه هوشمند را انتخاب کنید.

* صندلی های قبلی که قصد خرید آنها را داشتید، تا 15 دقیقه رزرو (به رنگ زرد) باقی می مانند و پس از آن آزاد خواهند شد، در صورتی که قصد خرید همان صندلی‌های قبلی را دارید، باید تا زمان آزاد شدن صندلی صبر کنید.

* وجه کسر شده تا حداکثر 72 ساعت کاری بعد به حساب شما بازخواهد گشت.

* در صورتی که پس از گذشت 72 ساعت وجه به حساب شما برنگشت، صرفا می بایست به میز امداد شتاب مراجعه کنید.


comment دیدگاه ها