menu

language آخرین اخبار از جشنواره تئاتر قزوین

بازبینی آثار بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین از هفته آینده آغاز می‌شود، همچنین داوری و اختتامیه جشنواره ۹ تا ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود.




رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین گفت: تاکنون ۱۵ گروه برای حضور در بیست و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی اعلام آمادگی کردند اما باید دید چه تعداد به مرحله اجرا می‌رسند. اختتامیه این جشنواره هم ۹ تا ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود. 

کیوان حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان باهدف پیشبرد سطح کیفی آثار و گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان، بیست و سومین دوره  جشنواره تئاتر استانی را به‌عنوان مهم‌ترین رخداد تئاتری استان با تمرکز بر اجراهای عمومی برگزار می‌کند.

وی افزود: بازبینی آثار بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین از هفته آینده آغاز می‌شود، همچنین داوری و اختتامیه جشنواره ۹ تا ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود. تاکنون ۱۵ گروه برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند اما باید دید چه تعداد به مرحله اجرا می‌رسند.

دبیر اجرایی بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین اظهار کرد: در این جشنواره افراد و گروه‌های شاخصی شرکت کردند که می‌توانم به حامد مکملی که جایزه ویژه جشنواره فجر را دریافت کرد، سعید قربانی، مرتضی نجفی، سعید شیخی به‌عنوان کارگردان خوب استان اشاره کرد همچنین می‌توان به افرادی مانند سعید چگینی، میثم ملازینل، حامد شهرتی، کمال زراعی اشاره کرد که بدون وقفه کار تولید می‌کنند.

منبع: ایسنا


comment دیدگاه ها