در صورتی که پاسخ پرسش های خود را در بین سوالات زیر نیافتید، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید
آیا تیکت پلاس مبلغ اضافهای برای رزرو بلیت دریافت میکند؟
خیر، مخاطبان تنها مبلغ بلیت را پرداخت میکنند و استفاده از خدمات رزرو آنلاین بلیت کاملا رایگان است.
آیا میتوان قبل از خرید، از وضعیت سالن و صندلیهای خالی مطلع شد؟
بله، پس از مرحله خرید بلیت میتوانید نقشه، جایگاهها و ظرفیت سالن را مشاهده نمایید.
چگونه از موجودی تعداد بلیتهای باقیمانده و قیمت آنها در خرید اینترنتی میتوان مطلع شد؟
هنگامی که برای خرید بلیت بر روی سانس مورد نظر کلیک نمودید پس از انتخاب روز و سانس، در صفحه نمای کلی نقشه سالن با انتخاب جایگاه مورد نظر، تعداد بلیتهای موجود و با انتخاب صندلی مورد نظر قیمت آن نمایش داده میشود. لازم به ذکر است رویدادهای فعال برای فروش با عبارت مشاهده و خرید بلیت متمایز شدهاند.
آیا میتوان پس از انتخاب صندلی، آن را تغییر داد؟
در زمان انتخاب صندلی قبل از بستن صفحه مربوط به سالن، میتوانید با کلیک روی صندلی مورد نظر و تغییر رنگ آن به آبی صندلی را انتخاب و با کلیک مجدد، آن را حذف نمایید.
چرا در خرید اینترنتی هنگامی که به هر دلیلی نتوانیم ادامه دهیم، بلافاصله قادر به انتخاب قبلی خود نیستیم؟
اگر به هر دلیلی قادر به پرداخت نشوید، صندلیها تا 10 دقیقه در حالت رزرو باقی میمانند (به رنگ زرد) و پس از گذشت این زمان مجددا قابل فروش است.
برای خرید اینترنتی از کارت چه بانکهایی میتوان استفاده کرد؟
برای خرید اینترنتی میتوان از تمام کارتهای عضو شتاب و درگاه بانکی مندرج در سایت استفاده کرد.
رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم چیست؟
برای انتخاب رمز اینترنتی میتوانید با مراجعه به دستگاههای خودپرداز، گزینه تغییر رمز را انتخاب کرده، سپس با انتخاب گزینه رمز دوم عدد مورد نظر را انتخاب نموده، تایید کرده و به خاطر بسپارید.
کد اعتبارسنجی دوم (CVV2) چیست؟
کد اعتبارسنجی دوم یا CVV2 عددی سه یا چهار رقمی است که روی کارت اعتباری بانکی شما درج گردیدهاست.
صفحه کلید ایمن چیست؟
پس از انتخاب قطعی صندلی و تایید آن، برای پرداخت وجه بلیت وارد صفحه بانک شده سپس برای وارد کردن رمز بانکی خود بهتر است رمزتان را از روی صفحه کلید امن درج شدهای که مشاهده میکنید وارد کرده تا افراد سودجو قادر به شناسایی و استفاده از رمز شما نباشند.
در زمان خرید به دلیل ایجاد اختلال، خرید ثبت نشد. چرا وجه هنوز به حساب برنگشته است؟!
در این صورت با توجه به ناموفق بودن تراکنش، مبلغ کم شده از حساب شما نهایتا تا ۷۲ ساعت از طرف بانک به حساب شما باز خواهد گشت، اگر پس از این مدت از عدم بازگشت وجه به حساب خود مطمئن بودید میتوانید به سایت مغایرت شتاب مراجعه کرده یا با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام نمایند.
چرا پس از خرید بلیت، ایمیل تایید خرید ارسال نشده است؟
پوشه اسپم ایمیل خود را بررسی بفرمایید و یا ممکن است ایمیل خود را به درستی ثبت نکرده باشید.
نحوه دریافت بلیت پس از خرید اینترنتی به چه صورت میباشد؟
پس از اتمام مراحل خرید، پیامک و ایمیل مبنی بر موفقیت آمیز بودن خرید برای شما ارسال میشود. در صورت عدم دریافت، خرید شما موفقیت آمیز نبوده و وجه شما مجددا به حسابتان باز خواهد گشت. اگر ظرف مدت ۷۲ ساعت وجه به حساب شما واریز نشد میتوانید با پشتیبانی تیکت پلاس تماس بگیرید. اگر پیامک یا ایمیل را دریافت کردید و خرید شما موفقیت آمیز بود، از لینک ارسال شده بلیت را دانلود کرده و پرینت بگیرید چون فایل بلیتها به صورت pdf میباشد بنابراین حتما باید روی سیستم تان نرم افزار پی دی اف خوان نصب گردد. پرینت بلیتها و اصل کارت شناسایی (فقط کارت شناسایی شخصی که بلیت به نام او خریداری شده است) برای حضور در سالن کافی است.
چگونه میتوان از خرید نهایی بلیت مطمئن شد؟
زمانی که خرید شما ثبت شد، با ورود به حساب کاربری میتوانید از ثبت بلیتهای خود اطمینان حاصل نمایید.
اگر به هر دلیلی بعد از خرید امکان پرینت وجود نداشت، به چه صورت امکان پرینت مجدد میباشد ؟
در قسمت بالای سایت تیکت پلاس گزینه بازیابی بلیت را انتخاب نموده و بلیت خود را دانلود کرده و پرینت نمایید.
نحوه استفاده از کد تخفیف چگونه است؟
پس از مرحله انتخاب بلیت یا جایگاه مورد نظر، در صورتی که عضو نباشید یا وارد حساب کاربری خود نشده باشید، از شما خواسته می شود که به حساب کاربری خود وارد شوید یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، پس از این مرحله و وارد نمودن اطلاعات خریدار، در مرحله تایید نهایی از شما خواسته می شود درگاه بانکی را انتخاب نمایید، در همین مرحله شما می توانید در صورت در اختیار داشتن کد تخفیف آن را درج نمایید، دقت نمایید که مبلغ نمایش داده شده در درگاه بانکی با تخفیف باشد در غیر این صورت کد تخفیف منقضی بوده یا به درستی وارد نشده است. ضمنا لازم به توضیح است در صورت درج نشدن صحیح کد تخفیف، پس از پرداخت دیگر امکان درج کد تخفیف و استرداد مبلغ وجود ندارد!
آیا امکان استرداد وجه بلیت وجود دارد؟
خیر، بلیت صادر شده قطعی و غیرقابل کنسلی و استرداد است، تنها در صورت لغو شدن برنامه از سوی برگزار کننده به هر دلیلی وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.
نحوه عودت مبلغ بلیت در صورت لغو شدن برنامه به چه صورتی است؟
در صورتی که برنامه از سوی برگزارکننده به هر دلیلی لغو شود، وجه پرداختی تا حداکثر 7 روز کاری عودت داده خواهد شد، در این صورت نیاز است تا به حساب کاربری خود وارد شوید و در قسمت ویرایش پروفایل شماره شبا حساب خود را درج نمایید. دقت نمایید تنها شناسه شبا حساب برای واریز وجه مورد قبول است.
شماره شبا چیست؟
شبا عبارت است از شناسه حساب بانکی ایران (IBAN) که توسط بانک مرکزی به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی و بین المللی مطابق با استاندارد ISO۱۳۶۱۶ تولید شده است.
چگونه می توان شما شبا حساب خود را پیدا کرد؟
جهت پیدا کردن شبا حساب بانکی خود می توانید به این لینک مراجعه نمایید.
رمز دوم پویا چیست؟
از ابتدای دی ماه سال جاری، انجام تراکنشهای بانکی و پرداختهای آنلاین در راستای بالا بردن سطح امنیت صرفا با استفاده از رمز پویا (یکبار مصرف) امکانپذیر خواهد بود. برای دریافت رمز یکبار مصرف باید با همراه داشتن مدارک شناسایی خود به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه کرده و مراحل دریافت رمز پویا را انجام دهید. جهت فعال کردن رمز پویا کارت بانکی خود به اینجا مراجعه کنید.
چرا امکان " مرا به خاطر بسپار " یا Save Password وجود نداره ؟
این گزینه به دلیل ریسک بالای هک شدن حساب و به دست آوردن پسورد کاربر از طریق مرورگر و همچنین در راستای حفظ امنیت کاربران حذف شده است.
آیا امکان خرید برای شخصیت های حقوقی هم وجود دارد ؟
خرید تنها برای شخصیت های حقیقی امکان پذیر است و شخصیت های حقوقی می توانند با استفاده از اکانت نماینده حقیقی خود اقدام به تهیه بلیت نمایند.
آیا امکان حذف اکانت کاربری وجود دارد ؟
کاربران قادر به حذف حساب کاربری خود نمیباشند، در صورت درخواست حذف حساب کاربری به بخش پشتیبانی مراجعه بفرمایید.
در صورت فراموشی پسورد چه باید کرد؟
به بخش ورود/عضویت مراجعه سپس با استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور می توانید پسورد خود را مجددا تنظیم بفرمایید.